Hoofdredacteur Telegraaf in Zeeland

Paul Jansen, hoofdredacteur van de Telegraaf, was te gast bij het tienjarig bestaan van organisatie en adviesburo Janse&Janse. Het bedrijf van Scarlett Kwekkeboom-Janse, dat lid is van VNO-NCW Zeeland, vierde haar tienjarig bestaan. Een aantal leden was aanwezig bij de bijzondere lezing van Paul Jansen.

Organisatie en adviesburo Janse&Janse viert haar tienjarig bestaan op een bijzondere wijze. Het bedrijf van de voormalige zakenvrouw van het jaar 2001, Scarlett Kwekkeboom-Janse, organiseerde dit jaar een lezingencyclus met vooraanstaande sprekers. Eerder bezochten Elske Doets, Jan-Peter Balkenende, Aukje Kuijpers en Annemarie Jorritsma al Zeeland. Op 26 november was het de eer aan Paul Jansen. Een aantal leden van VNO-NCW Zeeland was hiervoor ook uitgenodigd.

Jansen ging in op de trends waar de dagbladjournalistiek op dit moment mee te maken heeft. Hij voorziet het einde van de ‘papieren’ krant, zeker omdat 70 procent van de abonnees ouder is dan vijftig jaar. De Telegraaf zal veel meer inzetten op online media en op ‘pay per view’. Omdat er steeds meer partijen nieuws zullen aanbieden, wordt het voor de burger steeds lastiger te zien wat ‘echt’ nieuws is. Jansen vertelde ook dat ‘deep fake’ nieuws steeds groter wordt. Het is al technisch mogelijk een volledige nep-speech uit te zenden, zonder dat spreker er van af weet. VNO-NCW Zeeland feliciteerde Scarlett met deze mijlpaal en wenst het bedrijf veel succes toe.

https://www.janse-janse.nl/

(Foto: Paul Jansen)

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

 

Met het versturen van deze gegevens ga je akkoord met de wijze waarop wij jouw gegevens verwerken. Privacy statement