Contactpagina

Reitseplein 1
5000 LG TILBURG
T 013 205 00 00

Voor ondernemers uit Zeeland:
Oostelijk Bolwerk 9
4531 GP Terneuzen
T 0115 451456

Position paper arbeidsmarkt overhandigd aan Jo Annes de Bat

Op 4 december 2019 kwamen de grote Zeeuwse werkgevers bij elkaar om van gedachten te wisselen over de problematiek op de Zeeuwse arbeidsmarkt. Naar aanleiding van deze bijeenkomst werd een position paper opgesteld die op 10 februari jl. werd overhandigd aan gedeputeerde Jo Annes de Bat.

De situatie verslechtert en veel vacatures kunnen niet of niet meer voldoende worden gevuld. De verwachting is dat de problemen alleen maar groter gaan worden. De werkgevers zijn blij dat de provincie ver is met het ontwikkelen van plannen, maar zouden nu graag zien dat bij de definitieve invulling het bedrijfsleven nauw betrokken wordt. Daarom stelden zij naar aanleiding van de bijeenkomst een position paper op. In deze oproep aan de politiek en bestuurders vragen zij om daadkrachtige en voortvarende stappen te zetten. De position paper werd op 10 februari jl. overhandigd aan gedeputeerde Jo Annes de Bat.

Position paper Arbeidsmarkt Zeeland >

(foto: Uitreiking position paper arbeidsmarkt Zeeland aan gedeputeerde Jo Annes de Bat door Ellen Kroese, directeur VNO-NCW Brabant Zeeland (midden) en Neldes Hovestad, voorzitter VNO-NCW Zeeland (links)

"*" geeft vereiste velden aan

Met het versturen van deze gegevens ga je akkoord met de wijze waarop wij jouw gegevens verwerken. Privacy statement