Contact

Contactpagina

Bezoekadres
Reitseplein 1
Postbus 90154
5000 LG TILBURG
T 013 205 00 00

Voor ondernemers uit Zeeland:
Oostelijk Bolwerk 9
4531 GP Terneuzen
T 0115 451456

Bijeenkomst Vitaliteit en Duurzame inzetbaarheid

15 juli 2021 | 15:30 - 17:00 | Prise d'eau Tilburg

Medewerkers aansporen tot wandelen, zelf koffie/thee halen, de trap in plaats van de lift nemen en meer staand werken dan 8 uur per dag alleen maar zitten. Voorbeelden uit de praktijk die we allemaal kennen om vitaal te blijven.

Wat kun je nog meer doen om je medewerkers te ondersteunen in het maken van gezonde keuzes? Concrete handreikingen en voorbeelden die toepasbaar zijn in jouw organisatie krijg je in deze bijeenkomst.

Wie, Waar en Wanneer

We zijn blij jou op 15 juli te mogen ontvangen bij golfclub Prise d’eau in Tilburg waar ex-topsporters Sanne van Paassen (wereldbeker winnares veldrijden 2010/2011) en Marcel Balkestein (o.a. Nederlands hockeyelftal Olympische Spelen Londen 2012 ) je meenemen in de wereld van de sport en lessen die daaruit te leren zijn voor de HR-praktijk. Sanne gaat in op “Peak Performance”: Hoe kun je zakelijk winnen zonder privé te verliezen?

Daarnaast geven leden Patrick Groenendal, HR manager bij Wiltec en Julie Nillesen, HR directeur bij Marel je een kijkje in de keuken van hun organisatie op het gebied van duurzame inzetbaarheid en vitaliteit.

Patrick:
“Duurzame inzetbaarheid gaat over het versterken van je mensen. Hoe vertaal je dit nu naar de praktijk? Graag deel ik een aantal ervaringen en voorbeelden die hopelijk inspireren of aanleiding geven voor een goed gesprek. Wiltec is een bedrijf dat actief invulling geeft aan het werkgeluk van haar mensen.”

Julie:
“We hebben een continue aandacht voor de vitaliteit van onze medewerkers door ons overkoepelende ‘Samen Sterk’ project. Hierbij leggen we de focus op de thema’s: Gezond, Veilig, Balans en Ontwikkeling. Zo bouwen we samen aan de toekomst van ons bedrijf en een werkplek waar mensen met energie uitdagingen aan gaan en werken met passie!”

Programma:

14.30 uur – ontvangst
14.45 uur – start bijeenkomst
16.30 uur – borrel
17.00 uur – einde

Aanmelden

We zien je graag 15 juli!

Wij respecteren de maatregelen
De coronamaatregelen worden steeds verder versoepeld en stap voor stap worden fysieke ontmoetingen weer mogelijk. Daar kijken we met elkaar erg naar uit. We blijven bij onze bijeenkomsten de bestaande maatregelen steeds goed opvolgen. Onze bijeenkomsten organiseren we binnen de dan geldende coronamaatregelen, op locaties en in samenwerking met partijen die de handhaving kunnen garanderen.

"*" geeft vereiste velden aan

 

Met het versturen van deze gegevens ga je akkoord met de wijze waarop wij jouw gegevens verwerken. Privacy statement