Contactpagina

Reitseplein 1
5000 LG TILBURG
T 013 205 00 00

Voor ondernemers uit Zeeland:
Oostelijk Bolwerk 9
4531 GP Terneuzen
T 0115 451456

Algemene Ledenvergadering 2023 (ALV)

16 november 2023 | 16.00 - 18.00 | VNO-NCW Brabant Zeeland | Tilburg

Dit jaar steken we onze jaarlijkse ALV in een ander jasje. Naast een terugblik op 2023 door voorzitter Eric van Schagen en directeur Ellen Kroese, de presentatie van de jaarstukken 2022 en de begroting 2024 door het bestuur, wordt het een interactieve bijeenkomst van, voor en door onze leden. Jij dus!

Samen met jou blikken we vooruit op 2024 en gaan we in gesprek over onze agenda 2024. We nodigen je hiervoor van harte op het kantoor van VNO-NCW Brabant Zeeland in Tilburg.

Datum: donderdag 16 november
Tijdstip: 16.00 – 18.00 uur

Locatie: VNO-NCW Brabant Zeeland, Reitseplein 1 in Tilburg

Programma

Het programma wordt momenteel inhoudelijk verder vormgegeven en op een later moment gecommuniceerd. Inschrijven is wel al mogelijk en heb je prangende vragen, stel ze gerust al bij aanmelding.

Aanmelden

Leden van onze vereniging melden zich eenvoudig en snel aan via de ledenapp. (Nog) geen lid? Neem voor meer informatie of vragen contact op met Vivian Schoormans via academy@vnoncwbrabantzeeland.nl.

Als je je inschrijft voor deze bijeenkomst, gaan we ervan uit dat je aanwezig bent en verzorgen we jouw deelname. Daar spannen we ons samen met het Algemeen Bestuur voor in. Ben je verhinderd? Dan horen we dit graag. Je kunt je tot 48 uur voor aanvang afmelden via academy@vnoncwbrabantzeeland.nl.

APP Aanmelden Activiteiten

"*" geeft vereiste velden aan

Met het versturen van deze gegevens ga je akkoord met de wijze waarop wij jouw gegevens verwerken. Privacy statement